Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Tja, ben geneigd om bovenstaande reacties te volgen maar ik wil toch graag zeggen wat een mooie plaat ik dit vind - waarschijnlijk niet eens zo gemakkelijk met hard daglicht.
Speciale plaat
Zoals reeds vermeld : boompje boven afgesneden, is spijtig.
Maar vooral - en vreemd dat dit nog niet werd vermeld - waarom koos je voor zo'n ongewone 'bruingrijze' toonzetting. Weg de staalblauwe lucht, foetsie het azuurblauwe water. Net die zaken waar ik bij dergelijke platen zo van hou...
Heb je dit bewust gedaan ? Geen kritiek hoor, eerder verwondering... Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
De rots heeft geen reflecterend oppervlak, dus er zal weinig tot geen effect optreden.
Nou het polarisatie filter kan wel degelijk een zeer groot effect op een rots hebben om diverse redenen:
* vocht laat licht weerkaatsen op rotsen, met polarisatie filter haal je het weg
* in veel (harde) steen zitten stukjes "steen/kiezel?" de geweldig mooi kunnen schitteren, met een polarisatie filter haal je ze weg.
Maar het lijkt erop dat je een foto geplaatst hebt via flickr maar hij is niet zichtbaar.
Comment