Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Mensen op reis
Collapse
X
-
-
Re: Mensen op reis
Begrijp niet dat er hier niet op gereageerd wordt!!!!
Ik vind dit een heel knap beeld, die auto met zijn lichtjes aan, mooi details te zien op de voorgrond, die verlichte rookwolk op die blauwe lucht.....mooi!!
Maar kan jij mij wat meer vertellen over je foto?
Gr Pascale
-
toffe foto
maar waarom is alles zo donker terwijl er nog zonlicht is achter die nevel ? (geiser ?)
of is dat iets anders ?
Comment
-
-
heeel apart hoor.
en mooi.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Waarom is iedereen zo geinteresseerd in de technische achtergrond?
Wordt niemand dan geroerd door de expressie van deze foto en het gevoelen dat ze in ons opwekt? Fotografie is meer dan technologie en techniek. Wat hier vooral telt is de opgeroepen sfeer van een rit door een woestenij waarbij stof, wolken, valavond, tegenlicht zuiver poezie is.
Voor mij een prachtrealisatie waarbij vooral de inhoud van de foto spreekt, ongeacht hoe ze ook ontstaan is.
Willen jullie bij het aanschouwen van een Rebrandt ook weten welke borstel en/of spatel er gebruikt werd?
Leer gewoon genieten.
Henrilidnummer: BD0435BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk berichtWaarom is iedereen zo geinteresseerd in de technische achtergrond?
Wordt niemand dan geroerd door de expressie van deze foto en het gevoelen dat ze in ons opwekt? Fotografie is meer dan technologie en techniek. Wat hier vooral telt is de opgeroepen sfeer van een rit door een woestenij waarbij stof, wolken, valavond, tegenlicht zuiver poezie is.
Voor mij een prachtrealisatie waarbij vooral de inhoud van de foto spreekt, ongeacht hoe ze ook ontstaan is.
Willen jullie bij het aanschouwen van een Rebrandt ook weten welke borstel en/of spatel er gebruikt werd?
Leer gewoon genieten.
Henri
Comment
-
Foto werd genomen met de zonsopgang achter een geiser en bestaat uit één opname uit de hand. De originele foto is niet alleen veel donkerder vanwege het vroege uur, maar ook omdat ik de foto heb onderbelicht om geen uitgebrande vlek te krijgen in de geiser. Voorgrond en lucht heb ik daarna terug opgehaald in PS.
Tonal contrast is één van de filters die ik hiervoor (eerder lichtjes) heb gebruikt.
Mercikes voor jullie eerlijke reactie's en voor het uitleggen van de software Pascal. Werkt geweldig!Last edited by kohraya; 16 september 2010, 14:42.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtFoto werd genomen met de zonsopgang achter een geiser en bestaat uit één opname uit de hand. De originele foto is niet alleen veel donkerder vanwege het vroege uur, maar ook omdat ik de foto heb onderbelicht om geen uitgebrande vlek te krijgen in de geiser. Voorgrond en lucht heb ik daarna terug opgehaald in PS.
Tonal contrast is één van de filters die ik hiervoor (eerder lichtjes) heb gebruikt.
Mercikes voor jullie eerlijke reactie's en voor de Nik software Pascal. Werkt geweldig!.
Ik zou er helemaal niks aan veranderen, de foto is echt heel mooi zo. Op het eerste zicht zou je misschien wat voorgrond willen weglaten, maar ik kan niks bedenken wat het beeld ten goede zou komen.
Comment
-
-
De foto heeft de heel speciale sfeer van een rustpauze na een vermoeiende rit, die heel goed overgebracht wordt mede door de bewerking.
De technische kant is toch ook interessant om weten, we kunnen er alleen maar van leren en dat belet mij alleszins niet om ervan te genieten...
...maar misschien moeten we in de eerste plaats meer kijken en bewonderen, da's ook belangrijk, zoniet het allerbelangrijkste.
Comment
-
Heel mooi beeld !
De rode stoplichten wijzen op verwondering/bewondering. De chauffeur is gestopt en is zo aangegrepen door wat hij ziet, dat hij gewoon is vergeten zijn voet van het rempedaal te halen...
'k wou dat ik in het wagentje zat
Greetz, KAriboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
PrachtigJe stelt je inderdaad automatisch vragen bij het licht dat achter de geyser zit maar het is inderdaad gewoon genieten. Soms zijn we misschien een beetje te analytisch, maar vooral toch ook gewoon nieuwsgierig, niet?
Comment
Comment