Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Dit vind ik een geweldig knap beeld
maar zo weinig reacties
ik zal er dan wel geen verstand van hebben
Toch wel Frakske, toch wel !
Knappe plaat
Heel misschien (ik ben niet zeker) kan er iets af van de lucht, die is het minst interessant en is tè dominant. De "eyecatcher" in deze foto zijn je subtiele nuances in het stof en de berghellingen...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Knappe plaat
Heel misschien (ik ben niet zeker) kan er iets af van de lucht, die is het minst interessant en is tè dominant. De "eyecatcher" in deze foto zijn je subtiele nuances in het stof en de berghellingen...
Greetz, Kariboe
Het formaat is iets veranderd, de contrasten wat opgetrokken, verscherpt en 'k heb 'm in twee verschillende kaders geplaatst.
Graag jullie reakties, alvast bedankt ;-)
Knappe plaat
Greetz, Kariboe
Inderdaad, Koen heeft het hier absoluut perfekt ingeschat...
Ik bekijk het net op dezelfde manier.
Je 'aanpassing' is dus terecht; heel mooi werk
Ook het 'monochrome' heeft hier een meerwaarde en versterkt nog eens de tint-nuances in het stof én de achtergrond
Yep hoor ! Het beperken van de lucht in de beelduitsnede maakt het beeld IMHO veel boeiender en de nadruk komt effectief veel meer te liggen op de heerlijke nuances in het stof en de 'fade' hellingen... Een heerlijk landschap is dit - ongetwijfeld !
Over kaders is het heel vervelend spreken
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment