Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
geheel is te donker en de kleurtemperatuur nogal warm.
Compo is vrij centraal waardoor het totaal te saai oogt. Er mag voor mij een heel stuk eraf aan de bovenkant
Het was avond, en en weg die weg is leidt toch naar de hemel of niet?
Als dit een avondfoto is, dan bevond er zich ongetwijfeld een sterke lamp boven deze scène...
Ik volg mijn voorganger : moeilijke compo en zeer harde, maar donkere toonzetting. Maar toegegeven ; geen makkelijk onderwerp - moeilijk in beeld te brengen. Ik mis eigenlijk een onderwerp...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment