Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Dit is hetzelfde standpunt als de foto in fotobeoordeling maar met een iets kortere sluitertijd (1/40s ipv 1/25s) zodat de lucht iets meer onder controle is. Ik heb na lang twijfelen de plastiek serre eruitgecropt.
Last edited by mortierke; 3 september 2010, 17:50.
Reden: lettergrootte gewijzigd
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Het is een andere foto (HDR van 3) die zowat een minuutje later genomen is vanop dezelfde plaats maar dus met een iets kortere sluitertijd.
Mocht dit gezien worden als dubbelpost dan mag de foto verwijderd worden hoor. Het is niet mijn bedoeling om te zondigen tegen de forumregels. Ik heb hier al teveel geleerd om de boel nog in de war te sturen.
Last edited by mortierke; 3 september 2010, 17:51.
Reden: lettergrootte gewijzigd
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Je hebt gelijk, hoewel de weidepaaltjes schots en scheef staan (zelf gezet maar nogal drassige grond) kun je toch zien dat de foto niet rechtgezet is (beginnersfout ).
Hieronder staat een link naar een rechtgezette en een iets grotere versie.
Mooi, fleurig beeld.
Naar mijn smaak is de voorgrond te helder zeker bij deze stand van de zon. Het is alsof het gewoon overdag is. Zou het liever iets donkerder houden vooraan.
Op het grote formaat zie ik wat onnauwkeurigheden in de boom rechts (dubbele takken) door het blenden.
Comment