Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Deze heb ik vanaf een platform op Cap Gris Nez genomen...Met windkracht 8 ging ik bijna vliegen...Een kolkende zee 30 meter naar beneden
Ik vond deze wel iets hebben..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Heb al dikwijls gemerkt dat je die belevenis die je op dat moment meemaakt nooit op foto kan vastleggen. De wind, de geur, het gevoel van vrijheid en die niet na te bootsen beweging van het water. Deze foto roept enigzins deze sfeer terug op maar kan de werkelijkheid niet evenaren. Sorry.
Grtz
Louis
Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Heel mooie opname, en knappe omzetting.
De onstuimigheid van de zee ook goed weergegeven.
Naar compo zou ik echter liever de rotsen volledig omringd zien door water, dus door er onderaan een cm of 2 meer water bij te hebben. Maar mss werd je daar belemmerd door de rand van de afgrond ?
Heel mooie opname, en knappe omzetting.
De onstuimigheid van de zee ook goed weergegeven.
Naar compo zou ik echter liever de rotsen volledig omringd zien door water, dus door er onderaan een cm of 2 meer water bij te hebben. Maar mss werd je daar belemmerd door de rand van de afgrond ?
Ja Danny die rotsen daar heb ik geen shot van..Ik wou alleen maar het kolkend water en een paar rotsen hebben...Het was sowieso al een huzaren stuk om daar met mijn 70-200 stil te blijven staan..Zo een wind zeg.µ
Ik heb deze foto meer geplaatst om de bewerking omdat ik dat wel een uitdaging vond..
Ik zeg ook niet dat het 1 van mijn toppers is maar de natuur mag ook eens anders weergegeven worden..
Op naar de volgende.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik ben nu al een paar keer komen kijken naar je foto en in eerste instantie sprak het onderwerp mij niet echt aan maar hoe meer ik ernaar kijk hoe beter ik hem begin te vinden. Het is een foto die lijkt te groeien in kwaliteit als je er meer naar kijkt en dan kan het dus niet anders dan een goeie foto zijn
De details maken het plaatje hier zo goed vind ik.
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Van de compo word ik niet wild, maar als je er wat blijft naar kijken dan geeft het wel een vrij goed beeld van de kracht van de natuur en dat vind ik er mooi aan.
Comment