Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
interessant, want nu ben ik zeer benieuwd naar een uitzichtje in de andere richting: vanuit het landschap naar het hotel.
Het uitzicht was heerlijk, maar verder was het hotel maar een vrij zaaie touristen kazerne. Maar.....U vraagt en wij draait. Hotel.
Op een wat seriouser noot, begrijp ik wel wat jij met braaf bedoelt.
waar was dat ? ijsland aan zijn noordzijde ?
Dit is juist aan de westkant van ijsland, aan de Breiğafjord - een brede fjord met honderde kleine eilandjes.
gewoon zalig om zo te kunnen ontbijten, krijg er gewoon kippenvel van deze plaat te zien
fantastische plaat, kleuren licht inval, compo diepte, allé alles
Was ik daar geweest, dan had ik op die hoogste berg op de tippen van mijn tenen gestaan
en de wolken tegengehouden tot je klaar was met ontbijten. Mooi
Comment