Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
beetje vreemde titel, maar wel een heel mooi plaatje.
grt,bouk.
Misschien wel een vreemde titel....maar terwijl ik deze foto nam werd ik helemaal nat door het opspattend water tegen de rotsen...kan je trouwens wat zien op de foto.....heb zo vele keren mogen mijn lens afdrogen!!
Bedankt allemaal voor jullie lovende woorden!!!
Gr Pascale
Last edited by Red Falcon; 1 september 2010, 19:39.
Pascale, een prachtig krachtig beeld, en net zoals Dirtyharry 71 hou ik nogal van contrastrijke zwart-wit opnamen. Wolken, wolken, wolken laat ze maar komen, hoe dreigender hoe liever. In deze foto zit je goed. (maar probeer toch eens een verloopfilter erover te leggen ?)
Grtz van een tijdelijk uitgeweken kustbewoner (die het zeetje fel mist...)
Lambert
Last edited by Red Falcon; 1 september 2010, 19:40.
"Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !
Pascale, een prachtig krachtig beeld, ik hou nogal van contrastrijke zwart-wit opnamen. Wolken, wolken, wolken laat ze maar komen, hoe dreigender hoe liever.
Lambert
Zeg mannekes.....'t zal gaan zeker!!!
Had ik een man geweest dan zouden jullie 'mannen' daar nooit op gereageerd hebben!!! Typisch mannen hé.....pffff!!!
Aan iedereen nog bedankt voor jullie reacties!!
Gr Pascale
Ik kan Plaatwerker wel gelijk geven......door meer contrast te geven in de wolken komen de rotsen wat minder tot hun recht. Ben nu wel wat aan het twijfelen!
Zeg mannekes.....'t zal gaan zeker!!!
Had ik een man geweest dan zouden jullie 'mannen' daar nooit op gereageerd hebben!!! Typisch mannen hé.....pffff!!!
Comment