Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Goed gewerkt met de sluitertijd, Pascale...
Het water krijgt de beweging maar is ook niet te melkachtig en de golfbreker mooi scherp.
Oog voor de compo en dus helemaal af...
Hoe bedoel je met "een typische Tantineke"???
O ja.....het zijn geen vage vogels hoor maar hele kleine wolkjes.....moeten die weggecloond worden?
voor mij is een tantinneke een heel rustig en sober beeld waar de zee een groot aandeel in heeft, eenvoudige voorgrond en licht dat je blik weet te trekken zonder dat het schreeuwerig is, van dat soort heb je er wel enkele he
En die zijn gewoon mooi en rustgevend !
Die vo... heu wolkjes ... had ik waar schijnlijk weggehaald maar wie ben ik hé
Krijg ik zin van om er op mijn buik gaan te liggen, met de vuisten onder mijn kin. Het
geeft helemaal niet dat ik af en toe wordt overspoeld zolang ik maar van het mooi licht
mag genieten. Iets waar ik graag mijn dromen in laat sudderen, zoals kalfslapjes in een
pan.
Re: Licht op de golfbreker!
Krijg ik zin van om er op mijn buik gaan te liggen, met de vuisten onder mijn kin. Het
geeft helemaal niet dat ik af en toe wordt overspoeld zolang ik maar van het mooi licht
mag genieten. Iets waar ik graag mijn dromen in laat sudderen, zoals kalfslapjes in een
pan.
Ik heb wel het gevoel dat het water juist heel koud is en heb geén zin om nat te worden. Maar langer kijken zou ik ook willen.
Comment