Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
ik vind dit een heerlijke prent
zou je wat meer info kunnen geven over hoe je deze prent hebt gemaakt?
het schuimige van het water en het detail in de rotswand vind ik prachtig
ik vind dit een heerlijke prent
zou je wat meer info kunnen geven over hoe je deze prent hebt gemaakt?
het schuimige van het water en het detail in de rotswand vind ik prachtig
graag,dit is een image blend van twee fotos met lange sluitertijd,ik heb gebruik gemaakt ven een nd filter,op foto 1 zorg je ervoor dat de zonsondergang goed belicht is en bij de tweede belicht je de rotsen perfect en daarna breng je beide foto's samen in photomatix,je keist dan voor image blend ,daarna ga je nog wat postprocessen in photoshop en dat is het zo ongeveer.veel werk voor 1 foto
graag,dit is een image blend van twee fotos met lange sluitertijd,ik heb gebruik gemaakt ven een nd filter,op foto 1 zorg je ervoor dat de zonsondergang goed belicht is en bij de tweede belicht je de rotsen perfect en daarna breng je beide foto's samen in photomatix,je keist dan voor image blend ,daarna ga je nog wat postprocessen in photoshop en dat is het zo ongeveer.veel werk voor 1 foto
ik weet wat je bedoelt
en dan doe je je blend nog met photomatix, wat heel wat werk bespaart!
maar heb ook al ondervonden dat post processing héééél wat tijd in beslag neemt, zeker als je perfectionistisch ingesteld bent
bedankt voor de extra informatie trouwens leuk dat je dit deelt
die is mooi hoor
maar ik denk dat je nog betere blendresultaten kan bekomen door handmatig te blenden. Er kruipt wel een pak maar werk in.. zoek maar eens in topics van rupselkopke
Comment