Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Reflectie in het water van de bomen is ook knap. Was het mogelijk om ander standpunt te nemen en ook reflectie van de molen volledig te hebben? Of sukkel je dan in het water?
Het enige dat een klein beetje stoort - maar het staat er nu eenmaal - is de zwarte paal net links van de molen (lantaarnpaal?)
Oorspronkelijk geplaatst door demontventouxBekijk bericht
Mooi! Mooie kleuren, prachtige lucht.
Reflectie in het water van de bomen is ook knap. Was het mogelijk om ander standpunt te nemen en ook reflectie van de molen volledig te hebben? Of sukkel je dan in het water?
Het enige dat een klein beetje stoort - maar het staat er nu eenmaal - is de zwarte paal net links van de molen (lantaarnpaal?)
de rietkraag daar aan de oever belet je om de molenreflectie er helemaal op te krijgen,en de paal is inderdaad een lantaarnpaal,oja ook dit nog ,het is een hdr van 5foto's
Oorspronkelijk geplaatst door demontventouxBekijk bericht
Ik volg , je kan hem best recht zetten op basis van de voet van de molen .
Wat ook wel speciaal is aan de foto zijn de schuine bomen echt een herkenning van de streek daar je kan zo zien waar de zee ligt
Groeten
Joeri
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Mooi, al vind ik dat het door die hdr al wat later op het jaar is, alsof er al rijp op het gras
ligt. Weerspiegeling van de molen hoeft voor mij niet want dan kun je er twee klappen van
krijgen.
Mooi, al vind ik dat het door die hdr al wat later op het jaar is, alsof er al rijp op het gras
ligt. Weerspiegeling van de molen hoeft voor mij niet want dan kun je er twee klappen van
krijgen.
Je neemt de woorden uit mijn mond.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment