Genomen op de verlaten zwarte sandurs in Ijsland.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Apocalypse... Iceland.
Collapse
X
-
-
Re: Apocalypse... Iceland.
Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk berichtprachtig beeld!Mvg. Renzowoef
Canon 400D, EF 55-200mm, EFS 18-55mm, 50 mm 1.8, sigma10-20mm, soligor tussenringenset
Comment
-
tof shot
maar met een extremere bewerking (feller contrast, dat hier wel zou passen denk ik)
zou je er mss nog iets beter van kunnen maken
update:
juist es rap een goeie S-curve erin gesmeten
en beeld is beter dan (meer contrast)
als link niet gewenstis, haal ik em weg
dit was een heel snelle bewerking op jouw klein formaat hier
er valt nog meer uit te halen op je origineel en met wat meer tijd
bvb voorgrond iets lichter maken en zoLast edited by Dirtyharry71; 17 augustus 2010, 10:14.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dirtyharry71 Bekijk berichttof shot
maar met een extremere bewerking (feller contrast, dat hier wel zou passen denk ik)
zou je er mss nog iets beter van kunnen maken
update:
juist es rap een goeie S-curve erin gesmeten
en beeld is beter dan (meer contrast)
als link niet gewenstis, haal ik em weg
dit was een heel snelle bewerking op jouw klein formaat hier
er valt nog meer uit te halen op je origineel en met wat meer tijd
bvb voorgrond iets lichter maken en zo
Vind de compo niet zo goed eerlijk gezegd..Zou een paar stappen dichter gegaan zijn en zodat de breuk beter zichtnaar was....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtTe donker vind ik deze bewerking..Das persoonlijke hé?
Vind de compo niet zo goed eerlijk gezegd..Zou een paar stappen dichter gegaan zijn en zodat de breuk beter zichtnaar was....
Dichterbij vond ik ook minder goed aangezien ik nu op een klein heuveltje sta, door dichterbij te gaan, kwam ik weer lager zodat de bergen 'verdwenen' en de compo weer minder goed werd.
Bedankt allemaal.Nikon D300s
Comment
-
-
Ik vind deze foto ook wel iets hebben...maar ik ben er nog niet helemaal uit. Wat ik zie vind ik mooi en eerst dacht ik dat het zwart wit was totdat ik dat beetje blauwe lucht zag in de verte. Knap werk hoor!
Groetjes,
Ann
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtSCHOON. (en ik meen het.)
Grtz, RF
Wat de foto betreft....heb gelezen wat jij geschreven hebt...je kon geen ander standpunt nemen....jammer toch!!
De bewerking vind ik ook te donker....ik heb ook iets geprobeerd, foto wat gecropt li, onder en boven + vliegtuig wat opgelicht.
Wil die je wel eens opsturen!
Gr Pascale
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zim Bekijk berichtGenomen op de verlaten zwarte sandurs in Ijsland.
P.
Comment
-
Knappe foto
Comment
Comment