Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De weg!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De weg!

Eens de teugels loslaten, ne keer zot doen, herbronnen in de ardennen.......... of een andere richting uitgaan.
    Kortom relaxen en de inspiratie zal wel terug komen, en moeilijk gaat soms ook.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Zo had ik 'em ook in gedachten toen ik daar was. Maar... ik vond 'em niet, ik zag 'em niet. Jij wel !!!
      Knap landschap, eenvoudig maar beresterk
      Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
      En toch is het zo!!! De meeste foto's die ik nu plaats zijn van een tijdje terug....momenteel heb ik er echt geen zin meer in!!!
      Rustig laten bezinken... dat zijn de onbedwingbare "ups and downs" van het onrustige kunstenaarshart. De creatieve boog kan niet altijd gespannen staan.
      Een pauze, een bezinning, wat afstand nemen, kan rust brengen.
      De "muze" komt onweerstaanbaar terug... als de "honger" weer groter wordt. Even wat vasten kan geen kwaad
      Greetz, Kariboe
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

kan hier niets meer aan toevoegen. schitterende foto.
        CyberLiquid

Comment

Voor iemand met tijdelijk minder inspiratie is dit toch een knappe plaat.
          Goed gezien

greetz
          Cheeta
          Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
          flickr

Comment

Knappe compo
            mvg,
            Ludo V.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
              Knap landschap, eenvoudig maar beresterk
              Rustig laten bezinken... dat zijn de onbedwingbare "ups and downs" van het onrustige kunstenaarshart. De creatieve boog kan niet altijd gespannen staan.
              Een pauze, een bezinning, wat afstand nemen, kan rust brengen.
              De "muze" komt onweerstaanbaar terug... als de "honger" weer groter wordt. Even wat vasten kan geen kwaad
              Greetz, Kariboe
              Absoluut, ik heb ook zo van die momenten dat het allemaal al wat minder gaat....maar dat komt terug hoor...rustig laten doen.....maar ondertussen is dit toch alweer en knap landschap

Comment

Een heel mooi landschap, knappe lijnen en vlakverdeling
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
                X