Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooie opname nadat het beeld bijna het hele scherm over nam.
De aflevering hiervan kan wel beter vind ik. Kleuren,scherpte en contrast bedoel ik dan..
En als je die in een panorama bewerkt dan kan je toch beter die randen wegcroppen??
Lees eens eventjes de forum regel om het plaatsen van een foto want hij is te groot..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Yep maar als je BD Sizer download dan kan je dat makkelijk in 123 doen..
Nu heb je een groot deel van je foto eraf geknipt tot je de juiste afmeting hebt maar stel nu dat je de zwarte randen er rond zou willen laten dan moet je ze toch ergens anders mee kunnen verkleinen?
Download BD sizer vanaf een link op deze side en probeer het dan eens daarmee..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Yep maar als je BD Sizer download dan kan je dat makkelijk in 123 doen..
Nu heb je een groot deel van je foto eraf geknipt tot je de juiste afmeting hebt maar stel nu dat je de zwarte randen er rond zou willen laten dan moet je ze toch ergens anders mee kunnen verkleinen?
Download BD sizer vanaf een link op deze side en probeer het dan eens daarmee..
Had de zwarte randen er af geknipt omdat ik dacht dat je dat in je eerste antwoord suggereerde
met zwarte rand erbij:
In elk geval al bedankt voor de feedback
Edit:
Heb nu ook diepere schaduwen en iets meer saturatie gegeven (zowel bij pano zonder randen als bij deze met randen).
Had de zwarte randen er af geknipt omdat ik dacht dat je dat in je eerste antwoord suggereerde
met zwarte rand erbij:
In elk geval al bedankt voor de feedback
Edit:
Heb nu ook diepere schaduwen en iets meer saturatie gegeven (zowel bij pano zonder randen als bij deze met randen).
Veel beter met die bewerking er zit meer pit in nu..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Comment