Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Te scherp of niet te scherp... Tis geen origineel image... gewoon een preview voor op de forum :> Mss is origineel niet te scherp :P Trouwens in 1-2-3 is het aangepast...
Tis geen origineel image... gewoon een preview voor op de forum :> Mss is origineel niet te scherp :P Trouwens in 1-2-3 is het aangepast...
Op vraag 1 Tis geen Originele.. antwoord ; uiteraard het origineel.Of bedoel je dat het maar een doordeweekse on-originele opname is?
OP stelling 2 Definieer "Gewoon preview" bedoel je daarmee dat het een snap)shot is ?
Op Stelling 3 : Mss is origineel niet scherp? Uiteraard was de originele scherp van zichzelf.
Bedankt voor je reactie.
Conclusie..zo snel mogelijk vergeten deze post.
Ik wil alleen maar posten als de plaat voor de kijkers voldoende ruggegraad heeft en dus is deze voor mij mislukt..
Op naar de volgende.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Hehe, neee, nee en ng eens nee, ik bedoelde het niet zo,
Het is geen origineel daarmee bedoel ik dat het geen full resolution foto is, zo dus is het maar een soor preview van het originele (fullresolution) foto zoals all de rest van de foto's op dit forum. Dus daarmee bedoel ik ook dat het verscherping mss is toegepast op dit kleine afbeelding, terwijl dat het grote (originele foto) minder of juist scherp genoeg is. Brr
En al die positieve reacties dan? moet dan toch zijn dat het een sterke plaat is..
Jazeker hoor...Maar voor mijzelf wordt deze plaat naar de eeuwige jachtvelden verplaatst..
Kwestie van niet te snel content te willen zijn en beter op te letten..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Conclusie..zo snel mogelijk vergeten deze post.
Ik wil alleen maar posten als de plaat voor de kijkers voldoende ruggegraad heeft en dus is deze voor mij mislukt..
Op naar de volgende.
ale pascal autoke in en terug naar schulen en opnieuw maken
(je heb mijne gps toch ni nodig om tot daar te graken he je kent nu de weg toch he )
ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
*BD1034BE
Comment