Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ben de laatste tijd wat aan het experimenteren met toning
Was een zomerdag, maar veel wind en grauw weer, vandaar ook de rode vlag. Weinig volk op het strand ...
Wilde hier die grauwe sfeer weergeven ahv toning.
Ik ben de laatste tijd wat aan het experimenteren met toning
Was een zomerdag, maar veel wind en grauw weer, vandaar ook de rode vlag. Weinig volk op het strand ...
Wilde hier die grauwe sfeer weergeven ahv toning.
greetz
Cheeta
Dat is je dan aardig gelukt.
Ik vind vooral het karretje heel goed passen in dit landschap.
En de vlag zegt genoeg.
Je zou haast niet denken dat dit in de zomer genomen is!!
Vind die wel iets hebben, de wolken, het verlaten strand en het fotogenieke strandhuisje...wel jammer dat de zon niet eventje tevoorschijn kwam zodat ze het strandhuisje een beetje had opgeklaard!! Moeder natuur hé
Gr Pascale
Comment