Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ziet er goed uit. Hoe heb je het precies allemaal gedaan?
Je hebt meerdere foto's gebruikt en in HDR geplakt?!?! en die man er later ingezet?!?!
of is dat het geheim van de smit? ;-)
Mooi apart beeld zo.
Gr Djai
Veel geheim is er niet aan. Deze tutorial vat alles zowat samen. Het is zeker geen HDR. Die man (mezelf) heb ik er niet later ingeplakt. Ik heb meerdere opnames van mezelf gemaakt, op verschillende plaatsen, meerdere poses, etc en deze eveneens gebruikt om de sterrensporen te samen te stellen zoals beschreven in de tutorial.
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
De totalitiet vind ik heel mooi.....de strepen in de lucht, de kleuren, die boom, jij.....Maar het licht in het kapelletje geef nog een grotere meerwaarde aan je foto!!
Knap gedaan!!
Vind deze persoonlijk beter dan je HOF plaat!
Gr Pascale
Comment