Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Dark site of the moon
Collapse
X
-
-
Re: Dark site of the moon
das nou mooi gedaan.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtdas nou mooi gedaan.
Comment
-
Is dit een foto ? Ik ben nieuwsgierig...
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mongogamgee Bekijk berichtIk was al benieuwd toen ik de titel las, maar je foto is zeker het bekijken waard. Echt verrassend, en origineel!
Laat je ook eens weten wanneer en hoe je deze genomen hebt?
Groetjes,
Geert
zou hier ook wel es 't fijne van willen weten.nikon stuff
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door JosvDe niet gevonden spellingsfout, is eigen aan de foto
Gaat het hier over kunst in boekvorm of kunst in fotovorm ?
Ge kunt misschien best schrijver worden
Ben net als de rest benieuwd naar 'the making of' van deze foto. Resultaat is in elk geval mooi
Grtz,
K.
Comment
-
Onstaan :
Foto genomen van de maan, en deze gecropt op de grootte van de foto die hier zichtbaar is.
wel voor gezorgd dat ik er een soort "aura,lichtreflectie" rond de maan kreeg bij nemen van de foto
Bewerkt in lichtroom om de gewenste kleurintentie's te bekomen (gewerkt op gevoel)
daarna bewerk met enkele filters.
Dan in PS een donkere laag over de maan geschoven, net voldoende groot zodoende de randen net voldoende zichtbaar bleven (weer gevoel) ,
Belichting, kleur, noise,scherpte schuivertjes gebruikt om gewenst resultaat te bekomen.
ff terug naar LR gesaved, nog kleine foutje zo goed mogelijk bijgestuur en daar was de "donkere kant van de maan."Jos
Site
Comment
-
Het kan aan mijn scherm liggen, maar mij lijkt de aura nogal vlekkerig.
Bedankt Lieven voor de de verduidelijking. Ik zag de vout niet.
Comment
-
-
Jos, ikzelf heb al heel wat ervaring in Photoshop en ik moet zeggen..tis een "specialleke" en zeer mooie foto...vooral de gloed op de buitenkant van de maan zelf met de zachte streepjes onderaan vind ik mooi gedaan...
Doe zo voort!Last edited by Franciskine; 24 augustus 2010, 16:32.Nikon D5300 + Nikon D3300 + Nikkor 50 mm 1.8G + AF-S DX NIKKOR 18–55mm f/3.5–5.6G VR II + AF-S DX NIKKOR 55-200mm f/3.5–5.6G VR II + Sigma DG 70-300 4.5-5.6 + SIGMA 105MM F/2.8 EX DG MACRO OS HSM Nikon + Nissin I40 + YN 560
Comment
-
Ik had de spelfout niet gezien (ik lees woorden sterk in hun geheel). Maar na de opmerking vond ik een fantastische woordspeling. Site = plaats / plek -> dus perfecte woordspeling die associeert met het geheel van de foto + bewerking.
Verder vind ik het een kunstwerk op zich en goed gevonden
Comment
Comment