Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
De Gullfoss is één van de mooiere watervallen van IJsland. Overdag kan het er al wat drukker zijn, maar 's avonds laat is er niemand meer om te zeggen dat je best wel dichtbij de rand staat :-)
Last edited by kristofpattyn; 26 juli 2010, 21:14.
Reden: verscherping op 900 px ipv 1200
Weerom een erg geslaagde foto , alles zit op zijn plaats Het moet een hele ervaring zijn om naast zoveel natuurgeweld te staan......de geraas van de waterval en de fijne waterdruppels op je gezicht......zucht, hier moet ik ooit ook nog eens naartoe.
ik heb in 2 dagen meer dan 1 lensdoekje nodig gehad om de lenzen droog te houden :-). De camera is meerdere keren zeiknat geweest en de regenkledij was broodnodig om beetje comfortabel te werken :-)
Jullie hebben gelijk ivm de verscherping, ik zet mijn foto's elders op iets groter aantal pixels. Voor BD moet ik nog een extra verkleining doen en was vergeten te herverscherpen. Bedankt om mij eraan te herinneren, is intussen aangepast.
Beter, maar mag nog een beetje meer hebben hoor...
Bedankt !
Oorspronkelijk geplaatst door kristofpattynBekijk bericht
@ Rupsel,
ik heb in 2 dagen meer dan 1 lensdoekje nodig gehad om de lenzen droog te houden :-). De camera is meerdere keren zeiknat geweest en de regenkledij was broodnodig om beetje comfortabel te werken :-)
Jullie hebben gelijk ivm de verscherping, ik zet mijn foto's elders op iets groter aantal pixels. Voor BD moet ik nog een extra verkleining doen en was vergeten te herverscherpen. Bedankt om mij eraan te herinneren, is intussen aangepast.
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Prachtig in beeld gebracht! En met zeer mooie lichtval. Ik was ook onlangs bij de Gulfoss, maar helaas wel op de drukke deel van de dag. Het was inderdaad daar één en al volk.
Comment