Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Ik vind hem erg mooi hoor
Het licht kabbelend water op de voorgrond in zoveel kleurnuances.
De scheiding tussen lucht en water roept vragen op, om de een of ander reden houd het plaatje me bezig met onderzoeken, waar is de horizon , waar houdt het water op en waar de lucht en wat bevind zich daar tussen?
is deze foto genomen in zeer ondiep water ?bij de laatste weerkaatsingen van de zon tegen de hemel die op zijn beurt voor de mooie weerspiegeling in het water zorgt.
Er is best wel veel te zien in het plaatje mooi mooi.
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje erover...Kan me niet ontdoen van het fijt dat ik toch een ruis zie terwijl er geen is....Liever had ik daar ergens in de verte of korter bij een eyecatcher gezien.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment