Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Een frisse kijk op deze vertrouwd rakende kaap.
Eigenlijk benadruk je dit landmerk door het buiten de scherptediepte te houden.
Knap gedacht en uitgevoerd. Mijn complimenten.
(Misschien toch even kijken naar het lichtvlekje linksboven.)
Last edited by Plaatwerker; 21 juli 2010, 01:01.
Reden: lichtvlekje
Ik sluit me bij het rijtje aan. Ik vind hem ook prachtig. Door als hoofdthema de bloemen te nemen en het gekende "cap blanc nez" uitzicht met de beperkte dof als achtergrond is dit een plaatje die er uit springt.
Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.
Als ik opmerkingen krijg over het kadertje, is het meestal dat het overbodig is of niet past. Blij dat jij er anders over denkt
Het is mijn handelsmerk
Als ik opmerkingen krijg over het kadertje, is het meestal dat het overbodig is of niet past. Blij dat jij er anders over denkt
Het is mijn handelsmerk
Heb ik hier ook al vaak gemerkt. Maar ik vind net dat een kadertje de finishing touch kan geven. Zonder kader vind ik een opname vaak nogal "kaal", maar da's helemaal een andere discussie ...
Comment