Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wolken Aurora

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Wolken Aurora

    Knappe foto.
    Ook ik heb veel te weinig tijd om foto's te bekijken op BD. Maar de momenten dat ik actief ben op het forum probeer ik toch commentaar te schrijven. Het is gewoon onmogelijk om alle posts te volgen. Tenzij je de ganse dag naast de computer kampeert
    Enfin, Ik heb altijd enorm genoten van je fotografische werkjes. Als je niet meer post , is dit een verlies voor dit forum.
    Homo Sapiens Pentaxiensis

    Comment


    • #17
      Re: Wolken Aurora

      Weer een zeer doordacht en sterk landschapje !
      Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
      Momenteel kan ik de energie niet opbrengen om de enorme stroom foto's op dit forum, wat mijn in gevoel alleen maar groter is geworden door 1-foto topics in het leven te roepen, bij te houden. Daarom denk ik dat het verstandig is om mij hier gewoon terug te trekken.
      Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
      Ik heb ook deze gedachte maar terug trekken? Are you kidding me?
      Beide quotes ondersteun ik. Ik heb hetzelfde probleem, het is soms niet te doen om alles te doorworstelen.
      Eén topic per dag is de regel ? Welaan dan, zo krijg je dagen achter elkaar, netjes om de 24 uur, toch weer een reeks van 1 goede en een veelvoud van "net iets andere kopïeën" voorgeschoteld. Tant pis !
      Greetz, Kariboe
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

      Comment


      • #18
        Re: Wolken Aurora

        Oorspronkelijk geplaatst door azhrarn Bekijk bericht
        Dank je voor de reacties.

        Momenteel kan ik de energie niet opbrengen om de enorme stroom foto's op dit forum, wat mijn in gevoel alleen maar groter is geworden door 1-foto topics in het leven te roepen, bij te houden. Daarom denk ik dat het verstandig is om mij hier gewoon terug te trekken.
        ik heb er ook mijn idee over, maar ik ga daar niet op reageren want dan kom ik weer in aanvaring met de mods.

        Mooie foto.

        Comment


        • #19
          Re: Wolken Aurora

          Heel mooie foto. Daar kan ik uren naar kijken.

          Je verzuchtingen begrijp ik, af en toe trek ik me ook terug, zeker als ze weer beginnen zagen dat de foto niet groot genoeg is en omdat het formaat van Flickr nu eenmaal zo is en de reglementen hier niet soepel...
          Maar dan gaat het weer beter...

          Comment


          • #20
            Re: Wolken Aurora

            Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht

            Je verzuchtingen begrijp ik, af en toe trek ik me ook terug, zeker als ze weer beginnen zagen dat de foto niet groot genoeg is en omdat het formaat van Flickr nu eenmaal zo is en de reglementen hier niet soepel...
            OK.. mij zal je er bij jou opnamen niet meer over horen!
            grt,bouk.(sorry azhrarn)
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #21
              Re: Wolken Aurora

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              OK.. mij zal je er bij jou opnamen niet meer over horen!
              grt,bouk.(sorry azhrarn)
              Je hebt gelijk azhrarn, ik ben ook weer even weg...

              Comment

              Working...
              X