Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Green rocks

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Green rocks

Oorspronkelijk geplaatst door Weirddoc Bekijk bericht
    Ik volg volledig!
    Erg mooi!
    Canon 5D II; Canon 17-40mm F4.0 L; Canon 100mm F2.8 L; Pentacon 29mm F2.8; Konica c35 ; Chinon CEII; Yashica YK

Comment

Heel erg mooi.

Comment

Bijna gemist Een prachtige groene voorgrond heb je hier vastgelegd ....dit is op zich zeker al geslaagd. Ik mankeer hier enkel nog een grote vuurtoren o.i.d aan de horizon om een superopname te krijgen. Ik ken deze lokatie goed.....en spijtig genoeg een vuurtoren is hier nergens te vinden. Je hebt (aan het aantal foto's wat je de laatste tijd plaatst ) het landschapsvirus goed te pakken.
        Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
        http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Bedankt voor de reacties !

@Rupsel,
          Ja, ik amuseer me wel met landscapes ! We hebben hier een goede leermeester he

De vuurtoren van Cap Griz Nez zal de dichtste zijn, maar die ligt achter de bocht
          Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
          Bijna gemist Een prachtige groene voorgrond heb je hier vastgelegd ....dit is op zich zeker al geslaagd. Ik mankeer hier enkel nog een grote vuurtoren o.i.d aan de horizon om een superopname te krijgen. Ik ken deze lokatie goed.....en spijtig genoeg een vuurtoren is hier nergens te vinden. Je hebt (aan het aantal foto's wat je de laatste tijd plaatst ) het landschapsvirus goed te pakken.
          Last edited by Dama; 28 juli 2010, 08:18.
          www.damafoto.be
          Facebook Damafoto

Comment

zeer sterke plaat hoor
            ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
            *BD1034BE

Comment

Mooi gebruikgemaakt van de rotsen als lead-in line. Naar de horizon toe. Mooi van details en kleuren!
              Website http://www.kristofpattyn.be

a lotta canonstuff

Comment

Heel knappe diepte in je foto en hoe je tegelijk dat grind (op de voorgrond in de schaduw en onder water) en het hoge licht van de zon onder controle hebt is voor mij pure klasse!
                Michaël

Comment

Bedankt voor de reacties !
                  www.damafoto.be
                  Facebook Damafoto

Comment

Working...
                  X