Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
3 rijen van 10. Dertig foto's !
Afzonderlijk was je een maand lang zoet geweest in SC.
Ik ben wel nieuwsgierig naar de tijd die gemoeid is met het samenvoegen van dit conglomeraat aan opnamen.
Helaas is het slecht genieten door de BD-regel van 900 pixels langste zijde.
Deze samenstellingen dienen groter te worden gepresenteerd om er echt van te kunnen genieten. Misschien een nieuw forumonderdeel voor samenstelsel met ongelimiteerde grootte maar met een maximum van 1 per week ?
Helaas is het slecht genieten door de BD-regel van 900 pixels langste zijde.
Deze samenstellingen dienen groter te worden gepresenteerd om er echt van te kunnen genieten. Misschien een nieuw forumonderdeel voor samenstelsel met ongelimiteerde grootte maar met een maximum van 1 per week ?
Een goed idee. Een uitstekend idee. Prachtige foto, maar als je niet doorklikt naar de
grotere versie is het weinig zeggend.
Het samenvoegen van mijn panorama's gebeurd altijd handmatig in PS :P Van deze duurde het ongeveer een half uur... +- Toch vind ik dat er meer kleur moet ingestoken worden
Het samenvoegen van mijn panorama's gebeurd altijd handmatig in PS :P Van deze duurde het ongeveer een half uur... +- Toch vind ik dat er meer kleur moet ingestoken worden
waw wat een foto, prima gedaan.
grotere versie
kleur vind ik zelf wel goed hoor, mss wel de onderkant van de wolken iets meer kleur geven. Je ziet dat er een rood-oranje gloed opzit, maar het komt en niet 100% uit.
maar das wel een detail hoor!
30 foto's manueel aan elkaar zetten, met dees resultaat!!!
chapeau zenne
Comment