Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Chris ik heb al lang niets meer van je gezien of gehoord maar deze is 1 van de sterkste deze week..
Hier heb je natuurgetrouw een prachtige sfeer neergezet en voor mij een top plaat.
Je hebt geschoten en goed raak geschoten.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik mis wat scherpte ter hoogte van de golven.
Zelf zou ik ook een stukje van de lucht afdoen.
... slechts mijn gedacht hé
greetz
Cheeta
Iedereen zijn idee over een foto, en ik heb hem bier niet geplaatst opdat "iedereen" hem goed moet vinden. Andere uitsnede... misschien, maar als je hem dan groter ziet, is er nog zoveel in die bovenste rij wolken te zien, dat ik het zonde vond om het eraf te doen, alhoewel de foto zo misschien wel net iets meer diepte krijgt.
Wat de andere foto betreft... ik denk dat het vooral "de tinten" zijn die daar totaal anders zijn, en voor een stuk die foto maken, maar die ook totaal anders waren, omdat het een andere avond was. De weergave die ik hier zie, is deze zoals het daar was op dat moment, met die tinten, en dan is voor mij de foto geslaagd.
Aan allen, bedankt voor kijken en het becommentariëren.
Comment