Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dat ik ook al eens vroeg uit de veren ben kan deze foto getuigen. Er waren evenwel geen wolken op de afspraak maar kreeg verrassend een mooie goudgele ochtendgloed van de zon die nog net niet aan de horizon verscheen.
mooie compo
in uw jeugdig enthoesiasme wel iets te wild knoppekes geschoven denk ik ook.
frans
Dat is het voordeel van jong te zijn hé Frans Met de knoppekes heb ik zeer weinig geschoven. Alleen de lucht ietsje doorgedrukt en wat meer helderheid toegepast vanwege het vroege zwakke (geelachtige) licht. Koos duidelijk voor de frisse kleur, maar ja 't is vallen of opstaan hé. Bedankt voor de reacties.
Een aangepaste versie zoals gesuggereerd. Standaard is dit geen onrealistische opname zoals vermoed wordt. Beetje raar want de natuur doet soms op natuurlijke wijze haar duit in het zakje.
Vinden jullie het nu beter. Na enige twijfel toch eens geprobeerd daar ik bij de eerste voor helderheid had gekozen.
Mvg. hogteneer
De kleuren zijn heel onnatuurlijk vind ik. Ik kan me moeilijk inbeelden dat je het zo gezien hebt, maar ik zal je niet tegenspreken als jij zegt dat het er zo uitzag...
Als ik moet kiezen, dan je eerste. De update is te donker.
De kleuren zijn heel onnatuurlijk vind ik. Ik kan me moeilijk inbeelden dat je het zo gezien hebt, maar ik zal je niet tegenspreken als jij zegt dat het er zo uitzag...
Als ik moet kiezen, dan je eerste. De update is te donker.
Met alle respect Nena, maar nogmaals dit is een natuurlijke opname zonder filter of wat ook !!!! Wel op statief daar het nog redelijk donker was, of moet ik zeggen nog weinig licht. De update benadert het best de eigenlijke situatie van het moment van opname. De rest heb ik verteld. Uiteraard moet ik me neerleggen bij éénieders interpretatie doch :ga eens kijken bij Bouk "3x zonsopgang" in fotobeoordeling dan kan je al opmerken wat ik met alle macht hier moet verdedigen (uitgezonderd dat bij de zonsopgangen van Bouk de zon al wel aan de horizon is verschenen) Dank jullie nogmaals allemaal (wat een moeder lijden kan). Groetjes, hogteneer.
Comment