Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Gisterenavond eens naar Oostende geweest. De lucht werd opeens donker, dacht dat ik me zou moeten schuilen....maar neen....geen spetter....gelukkig maar!!!
gr Pascale
Je had toch al natte voeten zie ik, dus spijtig dat het droog bleef Goeie opname ook al had ik de lucht dan toch iets dramatischer willen zien
Ik had niet alleen natte voeten....ook natte broek en trui....maar ben dat een beetje gewoon
De lucht was zoals je hier ziet maar heb die toch wat dramatischer gemaakt....goed nu?
Hier begrijp ik toch een paar reacties niet: Wat is er zo mooi aan deze compositie? een spiegeling? het feit dat de branding in de linkerbenedenhoek begint? Maar de horizon staat pal in het midden, saaier kan haast niet. Er is volgens mij voor gekozen om noch de lucht noch het strand te laten overheersen omdat geen van beiden sterk genoeg waren ... en dat brengt mij bij de commentaar dat de dreigende lucht goed is weergegeven... ik denk dat sommigen nog geen dreigende lucht gezien hebben...
Ik wil hier helemaal geen afbreuk doen aan de moeite die werd genomen om deze foto te maken, maar het resultaat is naar mijn mening nog altijd een banaal kiekje en helemaal niet in verhouding met sommigen ophelderende commentaren.
Dit is slechts mijn mening hoor, en enkel als aanschouwer van de foto - ik beweer niet dat ik er in de gegeven omstandigheden een betere foto had kunnen maken, alleen vind ik dat je dat ook moet durven zeggen.
Aangezien ik te weinig weet over technieken bekijk ik een foto altijd instinctief. En toen ik deze zal, vond ik hem meteen mooi, zeker de update. Dus voor mij
Oorspronkelijk geplaatst door Christophe_dbBekijk bericht
Ik wil hier helemaal geen afbreuk doen aan de moeite die werd genomen om deze foto te maken, maar het resultaat is naar mijn mening nog altijd een banaal kiekje en helemaal niet in verhouding met sommigen ophelderende commentaren.
Dit is slechts mijn mening hoor, en enkel als aanschouwer van de foto - ik beweer niet dat ik er in de gegeven omstandigheden een betere foto had kunnen maken, alleen vind ik dat je dat ook moet durven zeggen.
O.K. als jij het zegt... maar mag ik hem wel heel mooi vinden, alstublieft.
maar mag ik hem wel heel mooi vinden, alstublieft.
Ik heb nooit beweerd dat mijn mening de enige ware is, maar ik probeer te achterhalen waarom de mijne zo sterk lijkt te verschillen van de andere reacties. Tot nu heb ik geen argumenten gezien die mij daarin inzicht verschaffen ... het zal dus wel aan mij liggen
Oorspronkelijk geplaatst door Christophe_dbBekijk bericht
Hier begrijp ik toch een paar reacties niet: Wat is er zo mooi aan deze compositie? een spiegeling? het feit dat de branding in de linkerbenedenhoek begint? Maar de horizon staat pal in het midden, saaier kan haast niet. Er is volgens mij voor gekozen om noch de lucht noch het strand te laten overheersen omdat geen van beiden sterk genoeg waren ... en dat brengt mij bij de commentaar dat de dreigende lucht goed is weergegeven... ik denk dat sommigen nog geen dreigende lucht gezien hebben...
grt, -C.
Tja....is het niet zo dat de regels er zijn om gebroken te worden????? Ik heb die foto bewust genomen met de horizon in het midden....vond die naar "mijn gevoel" wel goed!!
Jij jou mening(die ik respecteer).....ik de mijne!!!
Als ik de reacties leest dan ben ik tevreden....de meerderheid vindt die goed...en dit wil ik bekomen...er zal wel altijd iemand zijn die dit maar een banaal kiekje vindt!
Aangezien ik te weinig weet over technieken bekijk ik een foto altijd instinctief. En toen ik deze zal, vond ik hem meteen mooi, zeker de update. Dus voor mij
Comment