Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
De kleuren , reflectie en de gladheid van het wateroppervlak vind ik goed De drie zeesterren op de rots in de voorgrond helpen de compositie. Het enige minpunt is dat ik als kijker bijna zeker weet dat jij die zeesterren daar op een hoopje bij elkaar gelegd hebt om je foto interessanter te maken.
Bedankt iedereen, vind het persoonlijk niet erg dat men het kan afleiden van uit de foto. Het was maar een idee :P Soms wordt het vervelend aan de kust. Twerdt tijd dat ik ook eens naar frankrijk ga :P
Ik mag graag denken dat ze daar helemaal uit zichzelf bij elkaar zijn gaan liggen, om wat
te luieren, te kletsen over de buren en op te scheppen met hun dochters.
De kleuren , reflectie en de gladheid van het wateroppervlak vind ik goed De drie zeesterren op de rots in de voorgrond helpen de compositie. Het enige minpunt is dat ik als kijker bijna zeker weet dat jij die zeesterren daar op een hoopje bij elkaar gelegd hebt om je foto interessanter te maken.
Haha, die volg ik !
Maar - voor er misverstanden uitbreken - ik vind dit een fijne plaat !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment