Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vind het heel erg jammer, want een heel mooi compo, maar voor mij te mistig.
Grtz, RF
En toch hé...
Ik vind vooral de wolken hier niet zo mooi..
Ik heb een gescrolled tot net eronder en ik moet zeggen...Veel beter naar mijn mening.
Of tenminste mijn smaak.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
En toch hé...
Ik vind vooral de wolken hier niet zo mooi..
Ik heb een gescrolled tot net eronder en ik moet zeggen...Veel beter naar mijn mening.
Of tenminste mijn smaak.
Bedankt voor de reacties, is hier aan mijn 500m vanaf achterdeur genomen dus bij eens wat minder mist eens herdoen. enkel....vroeg opstaan is niet echt aan mij besteed.
Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.
Hier ook dezelfde mening dat er toch ietsje meer zichtbaar mocht zijn Niet te snel opgeven, er zijn vroeg in de morgen hele knappe foto's te maken.....de natuur moet wel willen meewerken.
Comment