Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Er wordt op dit forum helaas te veel naar fouten gezocht. Dit is zonder meer een mooie opname die de sfeer van dat moment heel goed weergeeft. De nominatie is dus zeker verdiend. Ik denk dat de meesten onder ons een beetje jaloers zijn omdat jij het goede moment gezocht en gevonden hebt. Goe bezig.
Er wordt op dit forum helaas te veel naar fouten gezocht. Dit is zonder meer een mooie opname die de sfeer van dat moment heel goed weergeeft. De nominatie is dus zeker verdiend. Ik denk dat de meesten onder ons een beetje jaloers zijn omdat jij het goede moment gezocht en gevonden hebt. Goe bezig.
He david
Prachtig ik ga hier met mijn voorganger me .De reden dus dat ik hier nit meer foto s plaats en alleen maar kom bekijken.Maar ik ken je werken en ze vallen steeds wel positief in de kijker
gr benn
Comment