Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Alsof de zon nog even bloost over de schoonheid die ze zelf veroorzaakt in deze mooie,
schaamrode avond. Hier waar je in alle rust kan verder sloffen en onderweg misschien
je liefde nog eens opdraaien, zoals een ouderwets horloge. Of een beetje achterdochtig
je eigen voetstappen in de gaten houdend, opdat ze die avondlijke broosheid niet zouden
vertrappelen. Misschien denken of praten ze zelfs over iets heel ouds, dat traag in kleine
golfjes komt aangespoeld.
Zon is idd een beetje té dominant in dit plaatje. Beetje vreemd ook want het licht in het algemeen zou ik associëren met een zon die al veel verder onder is...
Ik hou er gewoon van hoe de zon de boel domineert, want zo is het. En zolang het zo is, is
het goed. Ze prikt me ook niet in mijn ogen, zoals bij sommige mensen hier, maar geeft
me het gevoel bij deze avond te horen, zoals het zand, het water, een gesprekje.
Hehe... geen makkelijke deze...
Sfeer te over
En de zon hoort inderdaad in het plaatje, maar de vormeloze vlek (die ze nu is), doet het beeld geen deugd. Een eeuwig probleem, die volle zon in beeld
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment