Het woeste berglandschap in Glencoe valley
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Glencoe
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
-
Re: Glencoe
Prachtige compo, maar ik vermoed dat je hier een grijsverloop filter gebruikt hebt op een volgens mij minder effectieve manier
Comment
-
Mijn ogen gaan direct naar de overbelichte wolken bovenaan. Dit is één van de mindere foto's uit je reeks door slordige belichting.Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/
Comment
-
-
Bedankt iedereen, ook voor de eerlijke beoordeling !
@Parrotman, je verwijst naar het overbelicht gedeelte in de wolken ? Heb hier geen grijsfilter gebruikt, maar 3 opnames geblend. Is verdorie een hele moeilijke opname ! Enorm hoge contrasten, en die zware wolkenpartij, waar dan toch op een stuk de zon doorsteekt. Een mens maakt het zich soms zelfs moeilijk he ? Maar vond net daardoor het licht op het landschap heel mooi.
Oorspronkelijk geplaatst door parrotman Bekijk berichtPrachtige compo, maar ik vermoed dat je hier een grijsverloop filter gebruikt hebt op een volgens mij minder effectieve manier
Heb toch nog een poging ondernomen en een update geplaatst.
Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk berichtMijn ogen gaan direct naar de overbelichte wolken bovenaan. Dit is één van de mindere foto's uit je reeks door slordige belichting.
Comment
Comment