Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Persoonlijk vind ik hem goed zoals hij is qua verdeling Enkel opletten dat je niet te ver gaat met de verschillende kleurtjes blauw in de lucht.De hdr bewerking zal daar wel voor iets tussen zitten. Ook de mistlaag lijkt in het middengedeelte licht te geven.
Deze foto is desondanks mijn kleine puntjes kritiek toch al stukken beter dan wat er een jaartje geleden aan bewerkingen op losgelaten werden. Je hebt nu een betere balans gevonden tussen "erover" en "naturel". Zeker goed te smaken.
Op de originele foto is deze mistlaag (sliert ) ook zo fel.
Deze was me opgevallen toen ik me omdraaide wanneer ik de "schoonspikke" foto nam.
Omdat het aan de rand van het bos was hoopte zich daar de mist op of was hij juist aan het wegtrekken.
Daarom dat deze zo fel is.
Bedankt voor de opmerkzaamheid.
Eddy ik vond de compo zo beter omdat er voor mij meer diepte in zat. Ik heb de andere optie niet uitgesloten voor ik deze poste..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment