Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ardens lentelandschapje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Ardens lentelandschapje

    Dank voor alle commentaren.
    Weet je, Pascal, wij in de (noorder)kempen zijn al blij met een landschap als dit (zonder bergen, bossen en rotsen), gewoon een landschap waar de lucht de grond raakt en niet beknot wordt door een bomenrij of een hoop stallen of op z'n minst een pak "rommel" op <100m.
    Ik neem aan dat het landschap in Limburg al heel anders is als bij ons en ook dat jullie dichter bij dit soort landschappen zitten.
    Met dit landschapje waar inderdaad niets aan gekloond of gecropt werd (het lijkt alsof ik dat zou moeten bewijzen, wat geen probleem is daar ik alles in RAW schiet) wilde ik het zeer minimalistisch houden. Daarin ben ik wel geslaagd, vind ik zelf.
    Op naar nieuw werk!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #17
      Re: Ardens lentelandschapje

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Dank voor alle commentaren.
      Weet je, Pascal, wij in de (noorder)kempen zijn al blij met een landschap als dit (zonder bergen, bossen en rotsen), gewoon een landschap waar de lucht de grond raakt en niet beknot wordt door een bomenrij of een hoop stallen of op z'n minst een pak "rommel" op <100m.
      Ik neem aan dat het landschap in Limburg al heel anders is als bij ons en ook dat jullie dichter bij dit soort landschappen zitten.
      Met dit landschapje waar inderdaad niets aan gekloond of gecropt werd (het lijkt alsof ik dat zou moeten bewijzen, wat geen probleem is daar ik alles in RAW schiet) wilde ik het zeer minimalistisch houden. Daarin ben ik wel geslaagd, vind ik zelf.
      Op naar nieuw werk!
      Les,

      Ik kan hier goed mee leven hoor..
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #18
        Re: Ardens lentelandschapje

        Minimaal, zonder veel poespas, maar recht voor zijn raap door de niet te ontkennen eenvoud
        Greetz, Kariboe
        * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
        Euh... deze quotering is zeer subjectief !

        Comment

        Working...
        X