Fotootje van een twee weken geleden. Een super zonnig weekend, maar als je in het bos gaat fotograferen dan is het beter gewoon bewolkt. Overdag swingden de contrasten de pan uit, enkel 's morgens héél vroeg kon ik wat fotograferen. Aan het ganse weekend heb ik dus eigenlijk maar dit ene deftige plaatje over gehouden.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hoëgne tijdens de lente
Collapse
X
-
Hoëgne tijdens de lente
Last edited by * Fuse *; 3 juni 2010, 09:28.Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.comLabels: Geen
-
-
Re: Hoëgne tijdens de lente
Mooi plaatje ! Door die draaibeweging word je werkelijk de foto in gezogen
-
Het is een erg moeilijke rivier om goed beeld te brengen....zelf bij een bewolkte hemel zonder contrastrijk licht. De foto die je hier laat zien bewijst dat het toch mogelijk is Meestal wil menig fotograaf zoveel van deze rivier en omgeving mee in de foto proppen waardoor je achteraf als kijker niet goed weet waar je met je ogen moet blijven. Denk dat deze stroom makkelijker te vatten is met een langere tele en door enkel te concentreren op een kleiner stukje. Het beeld eigelijk vereenvoudigen als het ware.Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/
Comment
-
-
[QUOTE=* Fuse *;2688718]Fotootje van een twee weken geleden. Een super zonnig weekend, maar als je in het bos gaat fotograferen dan is het beter gewoon bewolkt. Overdag swingden de contrasten de pan uit, enkel 's morgens héél vroeg kon ik wat fotograferen. Aan het ganse weekend heb ik dus eigenlijk maar dit ene deftige plaatje over gehouden.
't is dan wel een mooi plaatje hé.
Comment
-
Gezien de omstandigheden zeker mooi vastgelegd maar kan aannemen dat dit niet de gemakkelijkste periode is om dat te doen. Schaduw en hard licht zorgen constant voor een licht-aan, licht-uit effect zeker bij mooi weer. Knap vastgelegd
Comment
Comment