Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Net vóór de hemelsluizen open gingen
en het nijvere Zeebrugge
aan het oog werd ontrokken...
Bedankt voor enige kritiek
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Sorry voor de late reactie, kan even niet veel op het net...
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Mooie verzorgde plaat maar ik heb al beter gezien Koen.
Dank voor je eerlijk antwoord
Blijkbaar (ook aan het aantal reacties te meten) is dit toch niet zo'n sprekend landschapje. Ik vond het nochtans een speciale sfeer in zich hebben...
Op zoek naar ander en beter
Bedankt aan de schrijvelaars (en de kijkers)
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Sorry voor de late reactie, kan even niet veel op het net...
Dank voor je eerlijk antwoord
Blijkbaar (ook aan het aantal reacties te meten) is dit toch niet zo'n sprekend landschapje. Ik vond het nochtans een speciale sfeer in zich hebben...
Op zoek naar ander en beter
Bedankt aan de schrijvelaars (en de kijkers)
Greetz, Kariboe
Koen,
Ik ben al meerdere keren komen kijken en het is gewoon een nette verzorgde plaat zoals we van jou gewoon zijn maar niet meer of minder..Ik denk wel dat je weet wat ik bedoel.
De speciale sfeer heb je mooi te pakken hoor daar niet van ...Maar ik vond de compo iets minder spannend das alles.
Op naar de sterren ....
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik vind deze wel iets hebben.... Je weet dat je in de verte de drukte van de haven hebt maar van hier (standplaats fotograaf) lijkt alles zo rustig en vredig... De zachte kleuren dragen daar nog toe bij. Ik vind dit mooi
Mooie opname door toedoen van het bijna egale blauw (wat dikwijls wordt afgewezen)
en de dreiging die spanning veroorzaakt in het geheel. Er zijn altijd betere, maar als je ooit de BESTE maakt dan stopt het !
grt.hogteneer
Ik vind die toch wel mooi hoor!!
De sfeer,de dreiging, de kleuren, het schuim op de voorgrond, de paaltjes en de windmolens....nog op tijd kunnen schuilen?
Gr Pascale
Comment