Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Desert Dream

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Desert Dream

    In deze discussie stel ik waarheden vast, leugens, tegenstrijdigheden en schijnbewegingen, ga er mij dan ook niet in mengen.
    Wat de foto betreft : Ondanks je visie, waarvoor ik begrip heb, is je werk een regelrechte onscherpe foto. Je probeert hem wel goed te verkopen, je had hem trouwens "een flou artistique" kunnen noemen (zo noemen ze dat bij ons in de kunstwereld). Ik heb al je plaatsingen tot nu toe een gunstige kwotering gegeven, maar je kent me blijkbaar nog niet Spijtig, maar deze is erover en als we nu ook nog totaal onscherpe foto's als goed moeten klasseren...
    Toch oprechte groeten en nieuw succes in de toekomst !
    Hogteneer.
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #17
      Re: Desert Dream

      Oorspronkelijk geplaatst door hogteneer Bekijk bericht
      Ondanks je visie, waarvoor ik begrip heb, is je werk een regelrechte onscherpe foto. Je probeert hem wel goed te verkopen, je had hem trouwens "een flou artistique" kunnen noemen (zo noemen ze dat bij ons in de kunstwereld). Ik heb al je plaatsingen tot nu toe een gunstige kwotering gegeven, maar je kent me blijkbaar nog niet Spijtig, maar deze is erover en als we nu ook nog totaal onscherpe foto's als goed moeten klasseren...
      Toch oprechte groeten en nieuw succes in de toekomst !
      Hogteneer.
      Maar dat is ook helemaal geen probleem, als je maar motiveert waarom en dat doe je !
      Dat waardeer ik zeer
      If it doesn't kill you, it makes you stronger.

      Comment

      Working...
      X