Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Merci allemaal.
Jazeker, de Kawa Ijen is dik de moeite. Ik vond het wel beetje genant om als toerist het leed van de lokale werkers te gaan trekken, dus toch niet veel of enkel stiekem gedaan.
Op godfroidbrothers.be, onder indonesie staan oa wat fotos van Kawa Ijen.
Ik vind deze foto niet zo boeiend
Een beetje voorgrond bij de Bromo is zeker een pluspunt, maar hier domineert hij het plaatje. De kleurencombinatie van de (grauwe) voorgrond en (frisse) achtergrond vind ik ook niet zo mooi passen.
't Staat ook net niet in 't midden, net niet op 1/3. Niet dat dat altijd moet, maar gewoon om aan te geven waarom hij mij niet veel doet.
Puur persoonlijke smaak, dat zie je wel aan de positieve comments
Je pano versie op je site vind ik (ook wegens minder voorgrond) wél mooi.
Kawah Ijen heb je ook prachtig weer gegeven (met de nodige hoestbuien wellicht).
Comment