Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Naast de reeks die ik post in het architectuur forum, vond ik dat deze eerder bij landschap past.
Bij laagwater liggen pakken wieren bovenop de bodem, welke voor een extra cachet zorgen.
Schotland is op dit late uur goed vertegenwoordigd. Een foto van vroeg in de morgen lijkt me deze te zijn Dama....je hebt goed gebruik gemaakt van de wieren als voorgrond.
Schotland is op dit late uur goed vertegenwoordigd. Een foto van vroeg in de morgen lijkt me deze te zijn Dama....je hebt goed gebruik gemaakt van de wieren als voorgrond.
Bedankt !
Inderdaad, dit was om 7u. Een half uurtje later begon het kasteel in de zon te komen.
Ja, inderdaad, rubberlaarzen aan, en in het water staan.
Redelijk tricky... Je struikelt heel gemakkelijk in al die strengen wier, en eronder liggen enorm gladde keien, die je niet ziet liggen. En het water komt er heel snel op.
Op een bepaald moment bleef ik 10 minuten op dezelfde plaats staan (voor pano-opnames), en liep plots het water langs boven mijn laarzen in
Hey Bouk,
Bedankt voor jouw reactie !
Achter deze link steekt een groter formaat.
Waar mis je de scherpte precies ? In de hoeken valt de scherpte iets weg (12mm lens)... Is het dat wat je ziet ?
Hey Bouk,
Bedankt voor jouw reactie !
Achter deze link steekt een groter formaat.
Waar mis je de scherpte precies ? In de hoeken valt de scherpte iets weg (12mm lens)... Is het dat wat je ziet ?
link is veel beter, maar hier mis ik wat scherpte op het gebouw.
misschien voor deze lens een F16 te hoog?
grt,bouk.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment