Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Verzorgde compo, heerlijk al dat water in Nederland.
Een klein kritiekje: waarom offer je bij een mooi plaatje zoveel ruimte op aan dat kader?
Groter is zeker mooier
Fabke, ik proberen het blauw wat uit de foto te halen (zie auto links en witte randen van de boot) en de foto heeft wat last van Chromatische aberratie.
De mast had ik er ook liever geheel op gezien.
Maar... Het is zonder meer een mooi plaatje !
"Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !
Fabke, ik proberen het blauw wat uit de foto te halen (zie auto links en witte randen van de boot) en de foto heeft wat last van Chromatische aberratie.
De mast had ik er ook liever geheel op gezien.
Maar... Het is zonder meer een mooi plaatje !
Ik heb juist geprobeerd de lucht zo blauw te verkrijgen want die was nogal flets van kleur, misschien heb ik een beetje overdreven
Die mast ja ... dat had ik zelf ook al gezien, maar pas thuis als het al te laat was
En tenslotte de chromatische aberratie, idd maar ik weet niet wat ik daaraan moet doen, echter de witte randen aan de boot zijn écht zo, ik had het zelf vooral gezien aan de touwen van de mast.
Bedankt voor het kijken en de reacties
grtjes fabke
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
mooi portretje, alleen dat huisje rechts, staat die gevel zo scheef of is dit vervorming? zeg me als ik mis ben hé
groetjes
hilde
Neen, dit is geen vervorming, in Zierikzee staat er straten vol met scheve huisjes echt opvallend. Dit is er ééntje van aan de waterkant.
Bedankt voor de reacties.
grtjes, fabke
Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
Verzorgde compo, heerlijk al dat water in Nederland.
Een klein kritiekje: waarom offer je bij een mooi plaatje zoveel ruimte op aan dat kader?
Groter is zeker mooier
Voila het groter formaat ...
grtjes, fabke
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment