Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Als je de paal nu een kwartslag kon draaien en dan een persoon met hoed en sigaret eronder met 1 voet tegen de paal. Nu snap je welk gevoel jouw foto mij geeft.
Verder vind ik het een mooie foto wat de kleuren betreft.
"The important thing is not the camera but the eye..............
Als je de paal nu een kwartslag kon draaien en dan een persoon met hoed en sigaret eronder met 1 voet tegen de paal. Nu snap je welk gevoel jouw foto mij geeft.
Verder vind ik het een mooie foto wat de kleuren betreft.
Begrijp wat je bedoelt. 'k Zal volgende keer een figurant meenemen en dan heb ik misschien een foto voor de cover van een misdaadroman
De paal heeft hier geen meerwaarde...leid enkel af van de rest van de foto.Ook het stuk auto rechts voegt niets toe. Deze foto zou een stuk aangenamer zijn zonder alle voorwerpen op de voorgrond
Ach Vicky, mij kan die paal wel bekoren. Ik ben immers tot de leeftijd gekomen dat ik de
wereld moet zien zonder paal, en dat is ook niet alles. Vandaar misschien. Misschien niet.
Ik vind het mooi en kijk er graag naar.
Voor mij is die ene eenvoudige paal tov al die andere palen in de achtergrond nu net het onderwerp dat je foto maakt
Samen met een zorgvuldige gekozen compositie en kleurweergave.
paal stoort niet , voor mij is het een mooi plaatje op een goed tijdstip genomen ,die warme rode gloed die het plaatje vult en de gebouwen nog zichtbaar maaakt.
Comment