Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Glenbrittle vallei panorama.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Glenbrittle vallei panorama.

Bestaan misschien nog andere woorden voor maar adembenemend lijkt toch het dichts
    in de buurt te komen. Zowel landschap als fotografie.

Comment

Werkelijk een prachtstuk, en de grote inderdaad overweldigend: ik zou zeggen nu nog een printer vinden die toelaat hem op groot formaat te drukken ook
      Web: http://www.hanscouwenbergh.be
      Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
        T'was zelfs op f25 .......ik durf zelfs f29(kleinste diafragma op Efs 10-22) te gebruiken. Diffractie zal waarschijnlijk wel leiden tot verlies van wat scherpte(theoretisch wordt dat ook aangetoond) .....maar in de praktijk zal je het erg moeilijk kunnen zien.Je kunt je telkens beperken tot max f11-f16 om diffractie grotendeels uit te sluiten, maar dan zullen ZICHTBAAR softe hoeken dikwijls je foto verknoeien. Ik weet wat ik prefereer in geval dat ik moet kiezen. F22 is meestal voldoende in elke situatie met een wide angle....maar hier wou ik dmv iso 50 en f25 een sluitertijd bekomen van 1/4 tot 1/2 sec. Het water in de kleine watervallen moesten een klein beetje als waterslierten overkomen doch niet zo veel dat het op watten(wit detaillloos) zou gelijken.
        Dank ik durf in ieder geval nu wat hoger in mijn diafragma te gaan.

gr.ron.
        http://exhi-fotografie.nl

Comment

Wat een prachtige ruwe natuur heb je daar toch zeg

Mooi
          BD0723BE

Comment

Hij kan voor mij zo in een kadertje voor aan de muur! Hele mooie!

Comment

Wanneer ik de grote versie bekijk kan ik maar één ding vaststellen...
              klasse, topklasse.
              www.photo-rudi.be

Comment

Mooie foto, maar sinds wanneer past een ef-s lens op een 5d mark2.

Comment

Een plezier om naar te kijken, zeker de grote versie.
                  Knap gedaan.
                  Grtjs

Comment

Sprookjesachtig
                    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Hoogstwaarschijnlijk begeef ik mij nu op zeer glad ijs. Als enige, tot nu toe, vind ik de foto niet uitzonderlijk. Het is een mooie view, maar ik vind de kleuren wat flets en niet echt sprankelend. Ook in de grote versie. Iets meer helderheid en contrast kan de foto ten goede komen. Maar het is gelukkig ook maar een bescheiden mening, die niet iedereen hoeft te delen.
                      If it doesn't kill you, it makes you stronger.

Comment

Een hele mooie weeral ! Precies de juiste belichtingstijd om de watervalletjes soft te krijgen, en toch nog detail erin.

Ik wou er een wandeling naar de Fairy Pools maken, maar ik was een half uur weg, en het is beginnen regenen voor de rest van de dag... Dan maar snel teruggekeerd, en de rest van de dag door de regen op het eiland rondgereden.
                        www.damafoto.be
                        Facebook Damafoto

Comment

Knap werk man

Groeten

Joeri
                          Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
                          www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

Comment

wat een pracht plaatje
                            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Working...
                            X