Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt, maar heb me hier op dit terrasje geïnstalleerd
en door je hele album gebladerd. Een sigaartje, een glaasje koele witte wijn en heel veel
fotoplezier.
Dank u wel, Vicky.
Wel Vicky.....een hele mooie reeks hoor!!
Deze is ook weer heel sterk.....comp, belichting, kleuren.....
Ook mooi die 2 wolkjes boven het tafeltje en de 2 stoelen!
Knap!!
Gr Pascale
Ik vind dit zelfs de sterkste van de reeks..Kan zou in een reis magazine..En Vicky bedankt om me waterachtig te maken hé? Nu vrijdag vertrek ik naar Turkije...en dit is al een mooie voorsmaakje..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
ik vind dat contrast tussen dat blauw en dat wit op jouw foto's altijd zo geslaagd. Heb jij daar een truukje voor of zo ?
Het trukje is een pola-filter, is onmisbaar op Santorini
@ bouk : nee voor mij verveelt Santorini nooit, dit was onze tweede vakantie daar en 'k vind het een prachtig eiland zeker voor een fotograaf en 'k kwam deze keer niet graag naar huis
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ik vind dit zelfs de sterkste van de reeks..Kan zou in een reis magazine..En Vicky bedankt om me waterachtig te maken hé? Nu vrijdag vertrek ik naar Turkije...en dit is al een mooie voorsmaakje..
Nu, dan verwachten we van jou een handvol moois van turkenland, zodat we iets te kiezen
hebben.
(Sorry voor deze off topic, even. Maar ik vind wel dat het mocht omdat ik zopas een 2-de
keer door je prachtig album gebladerd heb.)
Vroeger hingen er op mijn kot soortgelijke foto's van een bekende fotograaf (naam ben ik al vergeten). De jouwe zouden deze onmiddellijk kunnen vervangen! Schitterend!!
Comment