Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
Vroeg...? Goh, hier staan ze overal in bloei hoor!
Mvg,
Frederic
OK:
Winterkoolzaad wordt gezaaid van half augustus tot begin september en geoogst van begin juli tot en met de derde week van juli. Zomerkoolzaad wordt van maart tot 10 april gezaaid en geoogst van half augustus tot eind augustus.
grt,bouk.
Winterkoolzaad wordt gezaaid van half augustus tot begin september en geoogst van begin juli tot en met de derde week van juli. Zomerkoolzaad wordt van maart tot 10 april gezaaid en geoogst van half augustus tot eind augustus.
grt,bouk.
Aldus Wikipedia
Volgens ik vernomen heb, zou koolzaad dat in bloei staat nog niet oogstrijp zijn. Oogsten zou gebeuren nadat de bloemen weg zijn en het zaad rijp genoeg is.
Verbeter mij gerust mocht deze informatie niet correct zijn.
Aldus Wikipedia
klopt, vond dat makkeijker dan mijn eigen omschrijving.
maar hier staat nog niets in bloei en daarom ben ik gaan zoeken.
wel nieuwsgierig waar je deze opname hebt genomen.
dit beeld, staat me nl al een tijdje voor om te maken.
grt,bouk.
klopt, vond dat makkeijker dan mijn eigen omschrijving.
maar hier staat nog niets in bloei en daarom ben ik gaan zoeken.
wel nieuwsgierig waar je deze opname hebt genomen.
dit beeld, staat me nl al een tijdje voor om te maken.
grt,bouk.
Hier in de regio, Zevekote - Koekelare, in West-Vlaanderen, België.
Vandaag ben ik ook naar Cap Blanc Nez getrokken en ook daar staan ze volop in bloei.
Hier in de regio, Zevekote - Koekelare, in West-Vlaanderen, België.
Vandaag ben ik ook naar Cap Blanc Nez getrokken en ook daar staan ze volop in bloei.
Mvg,
Frederic
bedankt we gaan toch over een week of 3 die kant op met vakantie.
grt,bouk.
Comment