Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nog van dat...
Collapse
X
-
-
Re: Nog van dat...
Het is weer een mooie hoor. Kan niet kiezen tussen je post en de donkere...
-
-
Ik ga ook voor die lichte, heel mooi !!
Halo's aan horizon zijn op het randje...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtIk ga ook voor die lichte, heel mooi !!
Halo's aan horizon zijn op het randje...
Is is gewoon deze keer 1 opname en geen HDR..
Comment
-
-
Het is net alsof ik een lichtere rand zie, vooral boven de bomen links.
Geen HDR ? Knap hoe je dit gefikst hebt
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtEuh Halos?
Is is gewoon deze keer 1 opname en geen HDR..
Comment
-
Mooie compositie en kleuren.
Ik verkies de donkere.
Hoe krijg jij dat zonlicht steeds zo wazig?
Ook hier vind ik de scherpte van de rechter bomen en struiken wat te fel en de toppen van de bomen in de achtergrond hebben een vreemde 'afgeplatte' vorm( ?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk berichtMooie compositie en kleuren.
Ik verkies de donkere.
Hoe krijg jij dat zonlicht steeds zo wazig?
Ook hier vind ik de scherpte van de rechter bomen en struiken wat te fel en de toppen van de bomen in de achtergrond hebben een vreemde 'afgeplatte' vorm( ?)
Als er over scherpte zou zijn dan zou je dat overal zien toch?
Die scherpte stipjes die je op het water ziet liggen zijn gewoon pluisjes en rommel wat er op dat water ligt. De kenner die zullen dat kunnen beamen.
OM die zon zo wazig te krijgen belicht je een paar stops onder en de rest trek je recht in een laag of twee.
Bedankt voor de reactie.
Als de MODS het niet erg vinden plaats ik toch zichtbaar even de donkere versie ook
Comment
-
Ik verkies de donkere versie omdat die naar mijn gevoel beter aanleunt bij het naturelle licht op dat tijdstip van de dag en de zonsondergang er warmer uitkomt"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk berichtIk verkies de donkere versie omdat die naar mijn gevoel beter aanleunt bij het naturelle licht op dat tijdstip van de dag en de zonsondergang er warmer uitkomt
Weer een prachtig staaltje van vakmanschap.Geniet van foto's maken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtIk verkies de donkere. Waarom? Omdat ware schoonheid ook altijd een beetje droevig
stemt.
De lichte leunt net iets minder op mijn gemoed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThaDoc Bekijk berichtDoe mij ook maar de donkere versie!
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
Comment