Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
leuk plaatje maar;
waarom ISO 500 met een Time van 3200, licht zat dus?
waarom een F5.6 voor dit/een landschapje.
en hoe een 150mm met een 11-16mm lens, of mis ik iets?
nogmaals, tis een mooi en sfeervol plaatje hoor, maar toch....(ik leer graag)
grt,bouk.
leuk plaatje maar;
waarom ISO 500 met een Time van 3200, licht zat dus?
waarom een F5.6 voor dit/een landschapje.
en hoe een 150mm met een 11-16mm lens, of mis ik iets?
nogmaals, tis een mooi en sfeervol plaatje hoor, maar toch....(ik leer graag)
grt,bouk.
Juist aangepast, de foute link staat nog onder afbeelding
wat aangepast......daar gaat mijn comment en jou exif gegevens!
grt,bouk.
Tja Bouk het is moeilijk om de regeltjes effe te lezen dikwijls maar je hebt wel gelijk.
Ik vind de plaat goed maar ik zou er toch nog meer uitpersen.
Natuurlijk is deze plaat zo getrouw mogelijk in deze uitvoering maar ik mis tocg wat algemene sfeer.
Een zeker als je met een drukke voorgrond werkt kan je maar beter ergens acenten leggen.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Een landschap die door de omkadering (takken, wolken en spiegeling in het water) een indrukwekkende diepte heeft. Je wordt als het ware het water opgezogen... Die krachten worden netjes tegenwerkt door de tak in de voorgrond.
Knappe uitsnede, mooie compo ! Heerlijk licht ook !!! Een knappe plaat
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment