Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Mooi die rode lucht ... door de vulkaan op IJsland, of is dat daar altijd zo .... ?
Die lamp vooraan maakt het plaatje af voor mij.
grtjes, fabke
Een rode zonsondergang daar is Santorini voor gekend en het heeft niets te maken met die vulkaan
@ bouk en devid ve : 'k ben het eens met JLM en en slimpie.De vorm van de zon en het licht vind ik goed bij elkaar passen en 'k heb juist daarom deze foto genomen.
@ doudeke : mij een verroeste straatkat noemen 'k Ben wel niet van de jongste maar verroest ben ik nog niet Allé na al die foto's van Santorini zal je nu wel bekomen zijn van je 'droge periode'
@ doudeke : mij een verroeste straatkat noemen 'k Ben wel niet van de jongste maar verroest ben ik nog niet Allé na al die foto's van Santorini zal je nu wel bekomen zijn van je 'droge periode'
Heb ik u echt zo genoemd? Oei, ik bedoelde eigenlijk verroeste zwerfkat.
Lekker niks van aantrekken. Volgens mij is hij gewoon stikjaloers. Van je
reisje, van je foto's, zelfs van je herinneringen.
Comment