Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
leuk gedaan, maar waar haal je die bergen vandaan in de achtergrond?
de biotoop op de voorgrond past er nl niet bij.
zo ja.....waar is dit genomen.
grt,bouk.
leuk gedaan, maar waar haal je die bergen vandaan in de achtergrond?
de biotoop op de voorgrond past er nl niet bij.
zo ja.....waar is dit genomen.
grt,bouk.
We kunnen de biotoop overal herkennen , maar je hebt gelijk Bouk, ik had dit in feite moeten vermelden in het draadje, ik ben samen met Jimmy Bollaerts naar Maurizius geweest, om modellen te shooten, "Illes des deux coco" ik hoop dat ik het hier goed schrijf en het landschap ziet er daar dan ook echt wel zeer indrukwekkend uit
ik kijk zelfs uit naar de volgende uitstap
... ik ben samen met Jimmy Bollaerts naar Maurizius geweest, om modellen te shooten, "Illes des deux coco" ... en het landschap ziet er daar dan ook echt wel zeer indrukwekkend uit
jeannot
En dat moeten wij geloven?
Wél een knappe prent (eender waar hij is 'ontstaan')
En dat moeten wij geloven?
Wél een knappe prent (eender waar hij is 'ontstaan')
nee, je moet dat niet geloven kan het ook aan Jim vragen, trouwens er volgen foto's in een ander forum deel,
Maar, dit lijkt hier wel op een ondervraging van "Witse" of "Baantjer "voor de nerderlandse collega's héhé
als hij wreed geshopt was, zou ik er dan een probleem mee hebben om dit te zeggen????
dacht het niet hé mannen
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment