Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
kleur en lijnen op de voorgrond zijn erg mooi.
beetje jammer dat de wolken wat licht zijn.
grt,bouk.
Had net hetzelfde gedacht toen ik naar de foto keek. Update is een kleine verbetering, maar ik blijf het toch kantje boordje vinden. Misschien met meerdere belichtingen werken?
Jochenvde,
Bedankt voor de tip.
Ik zal nu toch vaker gebruik moeten maken van mijn statief begrijp ik, waardoor ik meedre foto's kan maken met verschillende belichtingen, en dan samenvoegen.
Groetjes chrit.
Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.
Het lijnenspel waarop ik aan 't wachten was Christiaan....prachtige die diepte ....de update geeft een betere lichtbalans...Haspengouwse landschappen op hun mooist....ik kijk uit naar de volgende
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment