Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Groot-Loon
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Groot-Loon
mooi tafereeltje al is de keuze voor een F16 jammer.
denk dat dat net te veel is voor de lens.
grt,boukwie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtFoto met aantrekkingskracht dus.
Soft, die wat dromerig overkomtNikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
"Casu Consulto - Modo Fac"
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtal is de keuze voor een F16 jammer.
grt,bouk
Om terug volledig on-topic verder gaan. Dit is een mooi plaatje van een mooie streek. Misschien nog eens bekijken op scherpte, want ik vermoed dat even nascherpen al heel wat kan oplossen en de foto verdient dat hij op zijn "best" kan bewonderd worden.Geniet van foto's maken
Comment
-
Bedankt voor de commentaren.
Wat de scherpte betreft : originele foto ziet er OK uit, de resized ook, al wordt die klein om te beoordelen. Maar de resize ziet er beter uit dan wat er op Photobucket staat.
Ik weet niet of het daar kan aan liggen.
Bij de foto van Deze post valt het nog veel meer op
Dit is de link van onderstaande foto (die ik nog wat verscherpt heb) op Photobucket : lijkt mij toch scherper dan deze hieronder --> KLIK
*EDIT* Het lijkt dat de grootte van de foto hieronder groter is dan die van de rechtstreekse link --> zou de onscherpte daar niet van komen ? Wordt de foto hier vergroot weergegeven ???
Last edited by Dama; 29 april 2010, 22:12.
Comment
-
Ik vind het een hele mooie plaat met een goede verdeling.
Voor mij is deze scherp genoeg,maar heb er meer over gelezen dat sommige
sites zoals photobucket de boel verknoeid.
gr.ron.
Comment
-
Ik heb een topic in "algemeen" opgestart over de onscherpte.
Zou het kunnen dat jij een een Firefox-surfer bent ?
Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk berichtHeel sfeervol. Mooi landschap, uitnodigend mooi vastgelegd.
Soft, die wat dromerig overkomt
Comment
-
Toevallig ook een Firefox surfer ?
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtmooi tafereeltje al is de keuze voor een F16 jammer.
grt,bouk
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door exhi Bekijk bericht,maar heb er meer over gelezen dat sommige
gr.ron.
Comment
-
-
een hele mooie
van een landschap waar ik als limburger trots op ben[QUOTE=exhi;2647387....maar heb er meer over gelezen dat sommige
gr.ron.[/QUOTE]
ik plaats al mij foto's via photobucket en betaal er niets voor, tot nu toe nog geen last gehad met de scherpte hoorGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Comment